لیگ قهرمانان اروپا آرشیو خبر ها
بازیکنانم در حال پیشرفت هستند / ما تسلیم نمی شویم

بازیکنانم در حال پیشرفت هستند / ما تسلیم نمی شویم

ماسیمیلیانو آلگری سرمربی یووه در آستانه دیدار حساس با منچسترسیتی در مقابل خبرنگاران قرار گرفت و به سوالات آن ها پاسخ داد . سرمربی بیانکونری تنها هدف تیمش را در این بازی پیروزی و کسب 3 امتیاز حیاتی دانست .

" فردا می دانیم که بازی مهمی داریم و با تیم بزرگی بازی خواهیم کرد . منچسترسیتی یکی از شانس های مسلم این جام است و در گروه ما حریف قدرتمندی به حساب می آید "

" آن ها تیم با برنامه و هجومی هستند که بخوبی توپ را به گردش می آورند . نباید اجازه این را بدهیم که بتوانند در زمین ما بازی شناوری انجام دهند . همچنین من سیتی تیمی سرعتی و با قدرت بدنی بالاست "

" فردا ما فقط به پیروزی فکر می کنیم و می خواهیم شانس صعودمان را بالا ببریم ، صعود به عنوان تیم اول در این گروه سخت است ولی هدف ما رسیدن به این مهم است "

" من بازیکنانم را تا آخرین لحظه زیر نظر نگه می دارم ، هنوز تصمیمی برای اینکه کدامیک بازی کنند نگرفتم . باید شرایط را تا آخرین لحظه بررسی کرد "

" تغییرات در هر بازی ممکن است اتفاق بیوفتد ، بخصوص اینکه تیم من بازیکنان با انگیزه و جوانی دارد و همه در تلاشند تا خود را به ترکیب برسانند "

" من چند گزینه مختلف در خط حمله دارم. موراتا ، دیبالا ، مانژوکیچ ، زاتزا . باید ببینم که کدام آماده تر هستند و البته سیستم و سبک بازی ما چگونه خواهد بود "

" همچنین گزینه های زیاد برای خط هافبک که می توانند نبض بازی را کنترل کنند. ما نیاز به این کار داریم زیرا من سیتی هافبک قدرتمند و خوبی دارد "

دیبالا و گلزنی های او ؟

" من گفتم که او بازیکن با کیفیتی است. فقط باید به او زمان داد و زمانی که در ترکیب قرار نمی گیرد هم تلاش بیشتری کند . او بازیکنی است که نیاز به داشتن زمان برای شکوفایی دارد "

" فکر می کنم روند خوبی را طی کرده و البته در حال ادامه دادن آن است. او کیفیت بالایی دارد و فقط باید تجربه بیشتری داشته باشد "

پوگبا و توره ؟

" نمی توان این دو را ساده مقایسه کرد ، تجربه و تفاوت سنی در حدود 10 سال است . توره بازیکن بزرگی است اما پوگبا هم یک استعداد فوق العاده است و کارهای مهمی در زمین انجام می دهد "

" در مورد او هم اعتقاد دارم که باید همچنان پیشرفت کند و بهتر شود. او پتانسیل زیادی برای رشد و تبدیل شدن به یک بازیکن بزرگ را دارد "

به او چه نقشی خواهی داد ؟

" او باید بازی را کنترل کند ، و چیزهایی که می داند را انجام دهد. پوگبا می تواند تعیین کننده باشد و بار هجومی تیم را زیاد کند . البته ما از او می خواهیم که در دفاع هم بیشتر شرکت کند و این کار را کرده "

" دو بازی مهم دیگر در لیگ قهرمانان برای ما باقی ماند و باید همه امتیازات را بگیریم ، ما در لیگ ایتالیا رفته رفته در حال پیشرفتیم و در اینجا هم وضعیت خوبی داریم . صعود از این گروه می تواند هدفی مهم برای تیم ما باشد "

عملکرد مانژو رضایت بخش بوده ؟

" شاید انتقاداتی برای کم گل زدنش باشد اما او نقش موثری در بازی های ما داشته. او باهوش و با تجربه است ضمن اینکه فشار زیادی به حریفان می آورد . من از شرایط او راضی هستم "

" او کمک زیادی به پیشرفت دیبالا می کند ، ضمن اینکه بدون شک با هماهنگی بیشتر گل های بیشتری هم خواهد زد زیرا آمار او در تیم هایی که بوده مشخص کننده این موضوع است "

" همیشه مبارزه کردن برای ماندن در شرایط خوب سخت است ، تیم ما 4 فصل عالی را داشته و موفقیت های خوبی کسب کرد . ما در حال پیشرفت هستیم و تعجب برانگیز خواهد بود اگر از حالا ما را در رقابتی تسلیم بدانند ! ما همیشه برای قهرمانی می جنگیم "


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سهیل شناس خوش
سهیل شناس خوش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: